המו"ל בריאיון מיוחד: הסודות מאחורי ספרו של נתניהו

    אסתי פלד No Comments on המו"ל בריאיון מיוחד: הסודות מאחורי ספרו של נתניהו

    רותם סלע מהוצאת הספרים "סלע מאיר" שאחראית להוצאה לאור של ספרו החדש של נתניהו חושף טפח מאחורי הקלעים על הספר החדש "ביבי" בשיחה מרתקת עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב"פילפוליטיקה" | "אני לא רוצה לחשוף, אבל יש דברים שיעניינו במיוחד קוראים חרדים" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רותם סלע לאבי בלום ויעקב ריבלין ב"פילפוליטיקה", על ספרו החדש של נתניהו- "ביבי- סיפור חיי": "נתניהו כתב את הספר שלו תוך 9 חודשים, לברק אובמה לקח 3 שנים לעשות את העבודה הזו. הספר נכתב באנגלית ותורגם לעברית, אני לא יודע למה הוא העדיף לכתוב את המקור באנגלית".

    "בסופו של דבר נתניהו נתן את המילה האחרונה, כלי העבודה שלו זה מילים. אמרתי לו שהוא פשוט סופר מבוזבז. הספר הזה מספר את סיפור חייו בצורה יצירתית מאוד. מי שיקרא את הספר תיפתר אצלו חידת נתניהו, מאין הוא בא ולאן הוא הולך".

    "בספר הוא מספר מאיפה הגיע השם ביבי. זה שהוא קרא לספר כך זה כדי לייצר מעין שיחה אישית עם כל אזרח שקורא את הספר. הספר הזה מדבר בעד עצמו, הוא מקדיש חלק גדול גם לתקופת החיים שלו שהוא לא היה ראש ממשלה".

    "במהלך העבודה על הספר גילית אדם פלאי, כמות הלילות הלבנים שעברנו הייתה מרובה, מסע כומתה של ספרות. זה יצא עכשיו לפני הבחירות בגלל ההוצאה האמריקאית שהחליטה להקדים את ההוצאה".

    "הוא מספר איך אביו סבו ואחיו הגדול ייצרו את מי שהוא, קשה להכיר פוליטיקאים, כי הם לא אומרים את אשר על ליבם, בספר הזה הוא פותח את הלב" כך סלע.

    "כשבדקו איתנו לגבי הוצאת הספר, בחנו אותנו על יכולת תרגום טובה, לא הסתכלו על איזה ספרים אחרים אנחנו מוציאים אצלנו".

    ולסיום, סלע אומר כי: "אין שום סיבה שקורא חרדי לא ירגיש בנוח עם הספר, אני לא רוצה לחשוף, אבל יש דווקא דברים שיעניינו במיוחד קוראים חרדים".



    0 תגובות